Pasiuni vechi pentru timpuri noi


Au trecut doua luni de la ultima mea postare pe blog si tot atata timp de cand usile atelierului meu de creatie s-au inchis. Am plecat spre orizonturi indepartate si sper mai luminoase. Cu toate ca am calculat fiecare kilogram pe care l-am pus in bagaj, nu am uitat sa aduc cu mine un mini stoc de produse si unelte care sa ma ajute sa imi reiau cat de repede obiceiurile creative. Am luat cateva cutiute de vopsea, cateva pensule, servetele, hartie de orez si doua cutiute de lemn…eternele cutiute…pe care sa incep sa le decorez aici dupa ce ajung. Incet incet lucrurile s-au mai linistit, si dupa cateva saptamani am inceput sa decorez cufarasul, fara graba, fara stres, ca nu cumva sa termin prea repede stocul adus cu mine. Cu siguranta as gasi si aici magazine de unde sa ma aprovizionez, internetul e plin de magazine Arts and Crafts si Art Supplies, dar in imensitatea Montrealului mi-ar fi foarte greu (dar nu imposibil) sa le trec pragul.
Pentru cufaras am folosit un servetel (primit de la Aniela si pentru care ii multumesc), hartie bordo de bumbac cu stelute aplicate, vopsea acrilica si patina antica argintie (toate cumparate din Baia Mare).

Passion pour le bordeaux

3 thoughts on “Pasiuni vechi pentru timpuri noi

  1. Frumoasa prezentare “vorbita” si frumos exponatul.Ma bucur sa vad ca ti-ai reluat obiceiurile fiindca esti creativa,cu mult bun gust si mai ales pasionata .Asta da o alta perspectiva a creatiilor tale si le defineste ca fiind de buna calitate.Mai incinta-ne cu privelisti asa……….

Leave a Reply

