Final de expozitie

Pentru cei mai multi dintre noi aceasta a fost prima expozitie la care am participat ca expozanti. Entuziasmul a fost mare iar rezultatele pe masura. Fiecare dintre noi cred ca invatat cate ceva, iar la urmatoarele expozitii vom sti sa ne pregatim si sa ne organizam mai bine.

Acestia au fost expozantii:

Iar aici ii puteti vedea pe ei si cateva dintre lucrarile lor:

Lia Sabau:

Aniela Molcsan:

Noemi Alice Szilagyi:

Corina Berciu:

Daniel Pop:

Scarlet Dumitru:

Katalin Balint:

Albert Keller:

Colegului nostru Daniel ii multumim in mod deosebit pentru colajul muzical pe care mi l-a pregatit si care ne-a incantat pe tot parcursul expozitiei !!!

5 thoughts on “Final de expozitie

  1. M-am simtit onorat sa ajut la crearea acelei atmosfere artistice … a iesit ceva frumos … sa speram ca o sa avem cat mai multe expozitii de acum inainte … tinem legatura😉

  2. Ma bucur ca am avut ocazia de a participa alaturi de voi la un eveniment atat de special, si mai ales ca am putut cunoaste persoane atat de speciale si talentate. Multumesc si… spor la creat!

Leave a Reply

