Expozitie de arta decorativa: 1900, Parfum de epoca

Astazi la ora 5 a avut loc vernisajul expozitiei orgazitate de Scoala Populara de Arta Liviu Borlan din Baia Mare. Pentru ca impreuna cu colegii mei de la sectia de Arta decorativa am incercat sa recream o particica din atmosfera de demult a perioadei Belle Epoque, am cauta si am ales un nume sugestiv: 1900, Parfum de epoca.
Multumim tuturor celor ce au participat la vernisaj intr-un numar atat de mare, chiar neasteptat de mare🙂 , multumim celor ce ne-au apreciat munca si ne-au incurajat, iar pe toti ceilalti care inca nu ati apucat sa veniti, va asteptam in continuare la Biblioteca judeteana din Baia Mare, pana pe data de 16 februarie.

Expozitia este cu vanzare!!!! iar colegii mei au adus niste lucrari absolut deosebite si minunate! Nu ratati ocazia de a le vedea live, mai ales ca in curand cateva lucrari vor pleca in strainatate.

Si pentru ca in valtoarea evenimentelor am uita sa fac fotografii in timpul vernisajului, am sa postez doar cateva facute la terminarea aranjamentelor.

VA ASTEPTAM CU DRAG!

Leave a Reply

