Trandafiri din pasta de modelaj

Cochetez mai nou cu o noua indeletnicire: pasta de modelaj. Deocamdata nu stiu sa fac din ea decat trandafiri, dar ma documentez serios si sper ca in curand rezultatele sa fie mai spectaculoase.
Am cumparat un pachet de un kilogram cu cateva zile inainte de Craciun. Cum pregatirile erau in toi nu am avut timp sa lucrez desi eram foarte curioasa.
Pana la urma nu am mai rezistat tentatiei si in seara de 25 decembrie, dupa ce am ajuns acasa, am desfacut pachetul si m-am pus pe treaba. Ma asteptam ca pasta sa fie mai moale si mai usor de lucrat cu ea,…asta pana mi-am dat seama ca trebuie ‘framantata’ energic exact ca un aluat. Uscarea obiectelor rezultate din pasta trebuie sa se faca la rece, adica la temperatura camerei, departe de orice sursa de caldura, de preferat intr-o atmosfera mai umeda. Sunt necesare minim 24 de ore, iar pasta nu trebuie sa crape in timpul uscarii.
Am inceput cu niste trandafiri, in amintirea cosuletelor cu trandafiri pe care le facem in cand eram mica din plastelina si ce altceva mai bun puteam sa fac cu ei decat sa decorez niste cutiute🙂


2 thoughts on “Trandafiri din pasta de modelaj

  1. Candva am incercat sa fac trandafiri din fimo, dar nu prea mi-a iesit. Zilele astea o sa comand pasta fimo de la Opitec si o sa mai incerc o data, poate poate ..:) Oricum, felicitari! Imi place foarte mult cutia decorata cu trandafir, foarte frumoasa!

Leave a Reply

