Cutiute fermecate pentru bijuterii (cu vanzare)

Dintotdeaunea mi-au placut cutiile, mai mari sau mai mici, mai mult sau mai putin colorate, din materiale diverse. De cativa ani am inceput sa colectionez cutiile frumoase care mi-au iesit in cale si pana acum am adunat un numar destul de mare, dar abia din aceasta vara am inceput sa le fac eu singura. Deocamdata am inceput sa pictez cutiute pentru bijuterii cumparate in stare bruta (lemn natur) si sper ca la un moment dat sa stiu sa le cofectionez singura. La inceput mi-am propus sa le pastrez, dar cand am trecut de primele trei mi-am dat seama ca va fi cam dificil pentru ca nu aveam de gand sa ma opresc aici. Asa ca am decis sa le vand, probabil altor colectionari ca si mine. Pana acum am terminat cinci bucati si am sa postez aici fotografiile lor alaturi de o scurta descriere.
Metoda de realizare a cutiutelor a fost cea a servetelului, sau decoupage, iar vopselele folosite sunt acrilice.

Cutie cu trandafiri
Dimensiuni: L-17.4 cm, 12.8cm, h-7cm
Culori: bordo si galben pal in exterior, mahon in interior
Aplicatii: trei buburuze de lemn in interior
Pret: 40 RON + taxe postale

Cutie mediteraneana
Dimensiuni: L-20cm, l-15.5cm, h-9cm
Culori: verde oliv, crem, maro in exterior, portocaliu in interior
Aplicatii: oglinda si pernita in interior
Pret: 40 RON + taxe postale

Cufar cu iedera si trandafiri
Dimensiuni: L-20cm, l-15cm, h-13.5
Culori: alb si auriu in exterior
Aplicatii: material textil albastru pal in interior
Pret: 50 RON + taxe postale

Cutie cu panselute
Dimensiuni: L-18cm, l-14.5cm, h-10cm
Culori: alb, mahon si auriu in exterior, alb in interior
Aplicatii: pernita din material textil albastru pal
Pret: 40 RON + taxe postale

Dulapior cu panselute
Dimensiuni: L-17,5cm, l-8.5cm, h-23cm
Culori: alb, auriu si maro in exterior, portocaliu ininterior
Pret: 55 RON + taxe postale

5 thoughts on “Cutiute fermecate pentru bijuterii (cu vanzare)

Leave a Reply

